على اشكالها تقع


فعلا الطيور على اشكالها تقع

14 Comments:

  1. ShiMOo said...
    ههههههههههههههه
    لا ومش الطيور بس ;)
    !! a7mad sala7 !! said...
    مش الطيور بس طبعا


    وانا مش قصدي الطيور اصلا :))
    ღ tota ღ said...
    فعلا الطيور "الناس " علي اشكالها تقع :D
    Catch Me If You Can said...
    مش الطيور بس علي فكره
    دا انا مره شفت واحد ماشي مع مراته
    !! a7mad sala7 !! said...
    ღ tota ღ

    اه طبعا

    مش بيقعو بس

    دول تحسي بيدورو على بعض كمان :D
    !! a7mad sala7 !! said...
    Catch Me If You Can


    روحى للبوليس وقوليله
    سلطاااان اتعلم ازاى يمسك المسدس
    ويدوس ع الازاااز
    انا said...
    اه صحيح تصدق
    !! a7mad sala7 !! said...
    اصدق
    ♥ Am fOpa'D ♥ said...
    مالها الصورة,,,
    بدل ما تحث على الرفق بالحيواان وكلام بيطري ده
    الطيور على اشكالها تقع عشان عينه بس
    :d
    عارف لو الكلب كان ماسك كورة كنت ايقنت بصحتها لكن,,,,
    :D :P

    تقع تقع تقع
    :D
    morgana said...
    :))
    د. محمد رضــــا .. هل تراني said...
    هههههههههه
    !! a7mad sala7 !! said...
    ♥ Am fOpa'D ♥

    هههههههههههههههههههههه

    دا المفروض اعمل جمعية الرفق بالمضروبين فى عنيهم
    انا مالى بالحيوانات انا

    دى مهمة البيطريين بقي :D

    وبعدين طالما قولنا تقع يبقي تقع

    الله

    هههههههههه
    !! a7mad sala7 !! said...
    morgana


    :D
    !! a7mad sala7 !! said...
    د. محمد رضــــا

    لا اراك
    الرؤية منعدمة


    :D

Post a Comment



رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية

Blogger Template by Blogcrowds