2012




مش باقي منى غير شوية رحمة من ربي ،، انا مش عايز



.



.
.




غيرهم :)

15 Comments:

  1. ♥نبع الغرام♥♪≈ said...
    ربنا يعوضك خير يارب

    كل عام وانت بخير
    !! a7mad sala7 !! said...
    امين يا رب .. وكل المسلمين


    وانت طيبة ويا رب سنة سعيدة عليكي :)
    MOROOOO said...
    ربنا ينولكـ كل اللى انت عايزه

    كل سنه و انت طيب يا انج :)
    !! a7mad sala7 !! said...
    اللهم امين


    وانتى طيبة يا مورو :)
    احمد2012 said...
    عارف يا انج جمع كلمة انج ايه.؟؟
    جمعها انجز ... يعني انجز وشوف مصالحك يا برنجي
    قلبتني انت ومرضيتش تتكلم لما كنت معاك
    ابوصلاح
    انا بجبك اوي
    !! a7mad sala7 !! said...
    وانا كمان بحبك يا سلطان والله :D

    كلمنى يا عم فى اى وقت وهنرغى زى مانت عاوز
    الـسـيـدة نـون said...
    حسنا سأصمت
    حيث انه ليس لدي من الخير الكثير لأقوله

    فقط جئت لأقرئك السلام

    ازيك يا احمد ؟
    يارب تكون بخير



    سلام

    اختك خيخة
    !! a7mad sala7 !! said...
    يادى النور يادى النور

    كنت لسه معدى من عندك دلوقتى :D
    مش عارف لمحتيني ولا لا


    وعليكي السلام والخير والسكينة يا رب


    انا الحمد لله ماشي الحال .. يا رب تكونى كويسة


    اسعدنى تشريفك جدننننننن .. اى والله
    sony2000 said...
    واحنا من عوزين غير شويه

    رحمه من ربنا
    !! a7mad sala7 !! said...
    يعنى الشعب يريد .. رحمة من ربنا :D
    غير معرف said...
    السلام عليكم

    نرجو من صاحب المدونة أن يحذف الصورة و الموضوع اللي مهان فيهما العلم الجزائري.. الموضوع فات و الحقيقة بانت.. فنرجو الحذف لأنو الموضوع صراحة مش مستاهل..

    لازم نطبق لتقل خيرا أو لتصمت.
    صلاح said...
    ايه ده هي وصلت لعلم الجزائر
    الموضوع كده كبر يا ابوصلاح
    !! a7mad sala7 !! said...
    فين الموضوع ده

    يا ريت تديني اللينك بتاعه بس
    لأن انا مدخلتش هنا من زمان والله :D
    صلاح said...
    تصدق وانا اللي كنت فاكرها توريه
    !! a7mad sala7 !! said...
    لا

Post a Comment



رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية

Blogger Template by Blogcrowds